The Killers

Ja, då var det bestämt

THE KILLERS KOMMER TILL HULTSFRED 09'!!!
Jag som tycker att det är världens bästa band, ska göra allt som står i min makt för att få åka dit. Seriöst. Jag behöver någon att åka med? JAG är seriös, inga som säger "lätt, jag följer med" osså är det bara nått man säger. Jag vill ha någonting bestämt så man kan fixa biljetter oså. För det här vill jag, KAN jag verkligen inte missa. OM jag av någon patetisk anledning missar det så kommer jag seriöst ha ångest resten av mitt liv.... typ.

KOM IGEN, ÅK MED MIG!
Jag har kollat upp allt med camping osånt nu också och det är verkligen inte så illa som det kan tyckas. VAR POSITIV.

Once in a lifetime.... tänk, det kan ju dröja hur länge som helst innan The Killers kommer till Sverige igen.

Jag som har varit The Killers fan sen urminnes tider... (från när jag var 14) får inte missa det.
Jag skulle vilja köpa en ny The Killers tisha också, den jag har är lite tråkig.. plus att den är så stor ;/





Kommentera inlägget här :