No sunlight

Jag hatar söndagar.
Helt seriöst, det finns ingen värre dag än söndagar. Dom kan vara bra, men då måste det verkligen vara något speciellt. Men annars... jadu, dom är helt enkelt sämst. Man är slut efter helgen, måndag och skoldag som väntar. Allmänt less och deppig blir man.. I alla fall jag. Egentligen utan någon riktigt anledning.. kan bara börja tänka på små saker och känna efter FÖR mycket och så känner jag mig alldeles tom. Hmm riktigt drygt.

Äsch nu ska jag sluta med det där.
Får hoppas på att veckan som kommer har något fint att bjuda på!

I värsta fall.... köper jag mig en Ben & Jerry's och något nytt klädesplagg, brukar räcka för att få en glad för stunden!

Min tjockis till katt har legat helt avtrubbad och sovit i min säng i 7 timmar nu, jag tror jag ska slå mig ner bredvid honom.



Kommentera inlägget här :