Grammis galan

ÅH, det är så bra! Synd bara att det är ganska mycket skit med. som t.ex. EMD, årets låt??? VA?
Vad hände med "jag är en vampyr"? Kruuune skulle ha vunnit det ju!! UH argLina

Men annars asbra. Mina favvisar fick fina priser
Håkan, Anna, Annika Norlin m.m.

Och Timo, min älskade gjorde ett asbra framträdande med In flames!
SKITBRAA

sen vare ju lite mycket fyllisar också.
Kleerup t.ex....
Anna var nog lite sne med, men det var bara rolig o se va.

Men ja, kan fortfarande inte smälta EMD:s grammis vinst... GOD KILL THEM. Jag är ond.

Sen... vad hade Salem gjort med sin stora krulliga kaluffs?? Den var borta.. han såg ut som en 40-talist.
OJOJ
nu blir det godnatt!

Kommentarer :

#1: Linnéa

ne jag fattade inte det jag heller. Hur bra är jenny let me love you liksom :O:O

skriven

Kommentera inlägget här :