Inköpen

Ja som sagt sa ju att jag skulle lägga upp bilder på det jag köpt..
ifall nån bryr sig..
MEN ja, tar väll och gör det då.


1. Från salt, 199kr. 2. Kavajliknande grejj från HM 298kr, 3. t-shirt från HM 98 kr, 4.Randig tröja från weekday 250 kr
4. Hatt från carlings 199 kr.

Blev inte så mycket för att vara i stockholm.
Tiden räckte inte till, jag hade lätt velat åka på söder och kika in american apparel osv, men ja. Drottninggatan fick duga.
Sen så måste man ju ha nå pengar kvar att leva på resten av månaden. Bra att man fick shopping bidrag av fader i alla fall, tummen upp!

En kjol, väska och ett par skor hade inte suttit fel också.

Menmen, det var det.

Kommentarer :

#1: Linnéa

Snygga kläder :) Är avundsjuk på den där randiga, riktigt snygg!

skriven
#2: camilla den ondskefulle

heh ehehheee läste just din presentation XD

Jag gillar att fota med min blahabla.

Inte litet eget intresse du har :D

skriven

Kommentera inlägget här :