Härmis

Jag snodde denna av Evelina, tror pluggandet får vänta. Tar detta som tidsfördriv så länge

Personligt:

1. Vad heter du? Lina
2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? Ingen aning, vill nog inte byta haha
3. Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Matilda tror jag.
4. Vilket stjärntecken är du? Skytten
5. Vilken årgång är du? 91, blä, sämst.
6. Var bor du? Timrå
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal ggr? aldrig flyttat.
9. Var skulle du vilja bo? Berlin eller Göteborg.
10. Vilken skolklass? HPSP2
11. Vad vill du bli när du blir äldre? ihågkommen.. he he

Utseende:

1. Hur lång är du? 167
2. Hur mycket väger du? för mycket
3. Hårfärg och frisyr? mellan långt.. eller jag kort. med sidecut, rött/svart
4. Ögonfärg? Blå-grön
5. Mest nöjd med?  mina ben
6. Minst nöjd med? Mina höfter
7. Skostorlek? 38
8. Glasögon? icke
9. Har du några piercingar/tatueingar? 2 piercingar 1 tatuering

Favoriter:

1. Filmer? Twilight, Harry Potter (he he).. hmmm, kommer inte på nå mer, into the wild kanske
2. Låtar? AAAH jag hatar denna fråga, kan inte svara på
3. Årstid? Sommar
4. Mat/dryck? kyckling, trocadero
5. Djur? doggisar
6. Färg? Rött och svart
7. Parfym? DKNY! i alla lägen
8. Ämne i skolan? svenska
9. Syselsättning? musikmusikmusik

Kläder:

1.Vad använder du just nu för jacka? Min gröna långa täckjacka, svarta kappan eller svarta skinnjackan
2. Vad använder du just nu för skor? svarta eller vinta converse, svarta vinterskor, eller svarta boots typ.
3. Favoritfärg på kläder? svååårt, vet inte
4. Favoritmaterial i kläder? öhm.. vet inte
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Kavaj!!! hatt!! snygga tishor!!
6. Favoritaffärer? HM, INTERNET <3
7. Hur mycket köper du kläder för per månad? varierar
8. Favoritmärke? cheap monday eller converse kanske då
9. Vad har du för tröjstorlek? S eller M

Annat:

1. Trivs du där du bor? njaaa
2. Brukar du läsa horoskop? jämt
3. Har du körkort? Nej, moppekort....
4. Favoritdjur? men hundar..
5. Festar du mycket? nejdå
6. Cider, öl, vin eller sprit? cider
7. Brukar du bli för full? nej då
8. Hur många kuddar har du i ditt rum? 4 st
9. Äger du ett busskort? Ja
10. Vad åt du till frukost? 2 rostade mackor och ett glas juice
11. Har du haft sex idag? Nej
12. Nästa mål i ditt liv? Inte en jävla aning
13. Hur svarar du i mobilen? Hallå/Hej/va vill du? (om det är camilla (; )
14. Antar timmar sömn i natt? 10 kanske
15. Sov du ensam? ja
16. Din hobby? har jag någon? nörda dator och lyssna på musik
17. Vad är det för veckodag? Tisdag
18. Vad åt du senast? En semla... fettisdag..
19. Vem fick du sms av senast? Emil
20. Vem ringde dig senast? Pappa
21. Godaste ölen du druckit? Aldrig druckit en god öl
22. Vilka hårfärger har du haft? Blond, mörkblond, brunt, svart, rött, oranget (missfärgat)
23. Vad såg du senast på tv? SATC
24. Vad läser du för bok just nu? Ljudet av ditt hjärta. går seeeegt
25. Är du kär i någon? Nej.. lika bra tror jag

Kommentera inlägget här :