Berlin

Lyssnade på Berlin med Kent när jag kom på att, som det ser ut nu så blir det Berlin i Maj med tyska klassen!
Roooligt, vi är ju inte så många heller cirka 7 pers kanske, blir nog bra det. Har alltid velat åka dit, har t.o.m haft planer på att bo där ett år eller så, men då vill jag ju se hur det är där först innan jag tar ett sånt beslut.

Påtal om beslut och framtid.
Vi var på utbildningsmässa på nordic idag, kom hem med massa universitetskataloger.
Vilket univeristet ska jag välja?
Vilket är bäst?
Är jag säker på att jag verkligen ska plugga vidare? ( ja... det är jag nog men..)

Svårt det där alltså...
Skolan som jag har varit inne på ett tag nu, Mälardalens högskola var inte ens där på mässan, synd det.

Denna jävla framtid som man måste gå och tänka över hela tiden.


Berlin. reskoll.se

Kommentera inlägget här :