Day 2

Skolan börjar komma igång på riktigt nu, det känns.
Imorgon börjar vi med riktiga lektioner, textkommunikation och filosofi står på schemat!
SPÄNNANDE, jag har alltid sett mig själv lite som en filosof...

IDAG började vi brainstorma lite om projektarbetet, jag och tjejerna kom faktisk på en väldigt intressant idé!
Tror den gick hem hos Sten m.fl. Men det kan bli mycket jobb och slit med det, såå vi talar tyst om den än så länge.

Och mitt schema är ändrat, tyska lektionen på fredagar är flyttad så jag får långhelg!
HUR SKÖNT???

Jag och Camilla kände oss som riktiga affärskvinnor (haha?) idag när vi gick hem från bussen. Gick och diskutera framtidsplaner, spontana idéer om projektarbetet. Dock vill jag inte rekommendera högklackat och kavaj en dag som denna.. Tog knäcken på oss.

Mycket text det blev.. uuh


Saknar PL

Kommentera inlägget här :