come on come on

Fysatan vad jag är trött, det är helt sjukt. Känns som om jag inte sovit på flera år. Tror jag måste börja göra något åt det där alltså, är trött och hänging nästan jämt. Aldrig riktigt pigg om man säger så.. hmm.

Jag kom och tänka på en sak förut, min syster och hennes kompisar faktiskt. Jag blir lite avundsjuka på dom, för dom hittar alltid på massa roliga saker, spontana och kreativa grejjer. Som idag så skulle min syster iväg till sin kompis på "ost och vin" kväll typ. Hur mysigt låter inte det då? Och det är ju bara ett exempel på allt dom drar ihop. Plus att dom är så många i deras gäng, så det finns liksom alltid någonting att göra typ. På sist april ska dom bila ner till Göteborg och vara där några dagar hos en kompis. ROLIGT? svar: ja!

Nämen huvva det här går inte, måste lägga mig och dö på sängen en stund.

CIAO

Kommentera inlägget här :