Whirlwind

Det är en mysig dag idag.
Varför vet jag inte, känslan säger bara att det är så.

Har i princip inte gjort någonting idag, försökte börja städa rummet vilket jag inte lyckades så bra med. Har istället legat i sängen och läst, suttit vid datorn hur länge som helst och lite sånt.

Det blåser kraftigt, riktiga höstvindar. Jag gillar det lite ändå faktiskt, vinden verkligen leker med håret när man går ut, det blåser åt alla håll.

Sitter och lyssnar på shout out louds, underbart!
Sitter med lite rödfärg i håret också som snart ska sköljas ur.

Hittade en hårfärgsförpackning sedan tiden då jag var blond med röd lugg, hum i vintras var väll det? Har sparat på den ganska länge, men det var inte så mycket kvar så smetade på så bra som möjligt.

Jag är jättesugen på att åka någonstans på lovet. Ska höra med Camilla imorgon om hon är på att åka till Stockholm eller något liknande på höstlovet.


Kommentera inlägget här :