Hmm

Sitter i sängen med ny mössan på mig. Enligt pappa ser jag ut som en fransyska i den. Kan nog hålla med honom på den punkten. Den ser lite basker liknande ut.

Sara var på skolan idag, var intressant att höra vad hon hade att säga om London. Blir så sugen själv på att dra iväg. Är lite sugen på att flytta utomlands efter gymnasiet. Först hade jag ju tänkt att jag skulle plugga direkt efter gymnasiet men nu vet jag inte. Skulle vilja flytta till Tyskland ett år och jobba och sedan komma tillbaka till Sverige och plugga senare. Men men, det där lär ju ändras snart igen. Är ganska så osäker på vad jag vill med framtiden egentligen. Men nu, nuet vet jag precis vad jag vill. Och det är mycket det. Men ja, man står tydligen och stampar på samma ställe hela tiden...

Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite.
Undrar vilken bok jag ska läsa. Lite svårt att välja när man läser 3 stycken samtidigt.
Galet.


Är lite fundersam.
Dock passar inte bilden eftersom den mest är oseriös.

Kommentera inlägget här :