den fulaste flickan i världen

Håkan återigen, helt underbar låt så det finns inte. Allt karl gör är underbart.

Nu är min blonda dagar förbi på ett tag, har gått och blivit rödhårig. Men jag antar att en vacker dag så kommer den blonda svallet åter. Men inte än... Är jätte nöjd över ny hårfärgen. Lite vågat kanske, men man måste ju våga chansa.

Vi hade skolfotografering på skolan idag då. Hmm ja, klassfotot såg jag sur ut på som vanligt, så gåre. Men däremot det enskilda blev ju något bättre, flashade hela tandställningen på ett av dom kortena.

Påtal om tandställning så ska den väck den 20 Oktober. Blev så jädrans glad när dom sa det.

Men jag är så less på människor, vissa bara, inte alla.

du vet hon har skeva framtänder
och hon går som en studsande boll
hennes ögon svänger åt olika håll
folk vänder sig om för hennes panna är så blek
och näsan är sne
Men jag rår inte för det, men jag är kär i den fulaste flickan i världen

Kommentera inlägget här :