sötbebisss

Då var det kvällan igen. Har hunnit med ganska mycket idag ändå, för att vara mig då d.v.s.

Var iväg och gymmade runt 3 tiden med syster, var där till halv fem tiden någon gång. Gick bara bra, pumpa musklerna och allt sånt, känns bra. Kan tillägga att jag gått upp i vikt!! what liksom. Men det är inte fett, det vet jag, det är muskelmassan man börjar lägga på sig, för inte fan har jag blivit fetare i alla fall (som tur är).

Efter gymmet drog man hem och käkade och piffade till sig lite, sedan drog vi familjen Hjort iväg till stan, Haga närmare bestämt för att hälsa på min kusin Krille och hans flickvän Sofia som fått en liten son. Han är en månad nu och heter Melvin, jätte söt liten filur! Dog nästan lite över hur söt han var, jätte små små små fingrar med naglar lika små som en smula. Alltså ja, han var den sötaste jag sett på länge. Krille och sofia har även bott i lägenheten sin i 3 år, men vi har inte varit där tidigare och hälsat på. Dålig stil som fan, men bättre sent än aldrig. Dom hade en jättefin, mysig liten tvåa. Fast för att vara en tvåa så tyckte jag den var stor. Dom hade i alla fall skit snyggt inrett, modernt oså. Synd att jag inte tog med mig kameran så hade jag kunnat tagit kort på lilla Melvin och deras fina lägenhet också.

När jag kom hem så har jag suttit och plågats med engelska novellen som skulle ha varit inlämnad igår. Men hej, Lina Hjort var inte på skolan igår och tur var väll det för jag var inte klar med skiten då. Men nu så är jag äntligen klar, har skickat ett fint litet mejl till Gyler (min engelska lärare) med den dåliga berättelsen bifogad. Ja.. den heter Holiday nightmare, kan den vara annat än dålig då? Skrev i all hast.

ÄNTLIGEN får jag sova!!!!!
godnatt.

Kommentera inlägget här :