Ordinary people

Jamen heeeej.


Haft idrott, samhällex2 och matte på skolan today. Jävligt seeegt. Bortsett från roliga pratstunder med tjejerna oså då. Vi lyckas alltid börja prata snusk på något vis. Ni skulle bara veta. Kanske kan ta ett exempel.. eller nja förresten, vi struntar i det haha.

Min syster ska fylla 20 år men har fortfarande lika damp som när hon var 14?
Jag förstår inte, jag blev nästan rädd för henne. Låste dörren till mitt rum efter att hon stormat in och slagit mig hårt i ryggen. KUL TJEJ.

Nu är det i alla fall lugnt och skönt för hon och mamma har dragit iväg någonstans och pappsen jobbar och slitar han som vanligt.

Nä, ska väll fortsätta läsa geografi, har ju som sagt prov imorgon.

BTW. Grattis till Emil som fyller 19 bast idag!


EJMIL.
Tror dock inte han fått en sån där fin present idag ;)

Kommentera inlägget här :