Och han kallar mig bortskämd?

Pappa säger: "Lina, funkar mobilen din fortfarande?"
Mamma: "Hon har tappat bort den"
Pappa tittar på mig och jag flinar...
Jag: "Jag hoppades på att jag hade tappat bort den men sen hittade jag den..."
Mamma garvar...
Mamma: "Så gjorde ju du när du var liten Jonas"
Pappa:" Neheru, det gjorde jag då inte"
Mamma : "Jo med den där klockan du hade"
Jag :"vadååå??"
Pappa garvar och säger: "Jag kastade in den i en lövhög och sa att jag hade tappat bort den"
Jag : "Varför då?"
Pappa: "För att den var så ful"
Jag " vadå fick du en ny?"
Pappa garvar igen : "Ja!"

Alltså, vilken stjärna. Han klagar på att jag är bortskämd men vad var inte han isåfall då?
Btw så skulle jag faktiskt behöva en ny telefon för den jag har nu har nog redan sett sina bästa dagar.

Kommentera inlägget här :