Irritations objekt

Har fortfarande svårt att tänka mig att han är död, även fast jag inte kände honom så känns det helt knas. Man visste ju vem han var oså. Har svårt att tänka mig att han skulle göra något sådant. Hua, det är sjukt. Men samtidigt så är livet inte lätt att leva. Livet är en berg och dalbana som går upp och ner hela tiden. Det finns så mycket skit, alla krav man har på sig. Allt man är och inte är. Så mycket som kan gå snett. På ett sätt kan jag förstå honom.

Hade seminarum idag på samhällslektionen, det gick finfint. Lite irriterande med folk som alltid ska ta för sig FÖR mycket så att vi andra hamnar på sidan om. Personer som överröstar en när man själv pratar. Egoister. Blir även irriterad på en viss person som ALLTID  ska skryta om sina jävla betyg, eller på ett eller annat vis snirkla in någon dryg kommentar om hur bra hon är. Skiter i om den personen läser det här för jag är sjukt less på att höra allt.

Jag och Camilla ska snart åka till birsta, jag hade tänkt att få tillbaka min klocka. Den gick sönder för några veckor sedan så jag fick skicka in den till urmakaren.  Vi lär nog ska ta en fika också, mys!

Gotta go!

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej. Ville bara fråga en sak.. Du skrev att du blev irreterad på en viss person som bara skryter om sina betyg..Varför kan du inte säga det direkt till henne mellan fyra ögon på ett bra sätt än att du skriver det på din blogg, det är egentligen fegt. Du är kanske avundsjuk på den tjejen för att du önskar att du vore lika duktig som henne, eller hur??? Förresten, tänk om hon läser din blogg,och ser vad du har skrivit och blir ledsen, tänk på det med..Fel att bara prata med henne och berätta vad som stör dig på ett bra sätt!!

skriven
#2: Lina

Svar: Jag tänker inte diskutera med någon som jag inte vet vem det är när det gäller hur jag hanterar vissa saker. Okej om det är fegt, men jag har sagt vart med om det förr då jag sagt vad jag tycker och konsekvenserna av det är bara jobbigare.

skriven
#3: Anonym

Jaha du tänker inte diskutera med någon som du inte känner, men däremot så skriver du det på din löljliga jävla blogg om att du irreterar dig på din klasskompis för att hon skryter om sina betyg...Du berättar ju det ändå din tönt. inte undra på att Anton blev less på dig och dissade dig!

skriven
#4: Anonym

Fel att säga vem du är, undra vem som är omogen isåfall då som sitter och skriver tönt och hoppar på mig utan anledning? Om min blogg är så omogen så sluta läs den då.

skriven
#5: Anonym

Utan anledning. Det är väl ändå du som hoppar på folk utan anledning. Tjejen i din klass har väl i alla fall något att skryta om, till skillnad från dig kanske. Och en sak till, om jag skulle berätta för dig vem jag är så skulle det komma för en little chock för dig. HAHAHA

skriven
#6: Lina

Säg inte vem du är då, du väljer själv. Men då behöver du inte läsa min blogg heller och skriva massa skit.

skriven

Kommentera inlägget här :