Dryga brats

Måste skriva ner en sak som hände på skolan idag medans jag fortfarande kommer ihåg det. Det var lite små kult.

Några killar från Stockholm har varit här och satt upp affischer om ett disco liknande grejjs som heter SBN (stockholms biggest blablabla någonting). Det kommer vara nu någon gång i höst typ. Från 16 år, drogfritt, dj:s, kondomregn (ööh?) osv. Lite som polar lördag men högre ålder... ja det säger ju sig själv.

IAF så kom dom där tre killarna fram till oss tjejer idag när vi satt vid skåpen på rasten.

Brat kille 1: Hur gamla är ni?
Vi: ...17
Brat kille 1: Ska ni gå på det här? "pekar på affischen"
Vi. .. Nej...
Brat kille 2: Varför inte?
Camilla: Det verkar barnsligt och tråkigt
Brat kille 2: Så ni gillar inte att ha roligt?
Jag: Jo men inte på sånt där.
Brat kille 2: Men det är ju höstens största händelse
Jag: Nej det tycker inte jag.
Brat kille 2: Vadå vad tycker du är större än det här då?
Jag: Ja, t.ex. Love up north som är på stadshuset imorgon
Bra kille 2: Ja men ni kommer ju inte in där, ni är ju inte 18!
Jag: Nä.. men ändå.
Sara: Vilka dj:s kommer då?
Brat kille 1: "säger namn på dj:s" har ni hört dom?
Vi: ne...
Brat kille 2: Så ni har aldrig hört Sveriges största dj:s?!?!
Vi: Nee?? (typ varför skulle vi?)
SYND! känn dissen.. haha nämen, sen så när dom gick så ba
"Dom är rocktjejer, vi drar"

Skit dryga var dom, jävla Stockholms fjollor.
Camilla hade även hört en av dom pratat i telefon och så hade han sagt "Fan, jag är mitt ute i ingenstans"

Kommentarer :

#1: linnea

vi kan riva ner affischerna imorrn och elda upp dem . haha x)

skriven

Kommentera inlägget här :