yrväder

Det är snöstorm ute, har varit det hela dagen. Brrr, kan tänka mig hur kallt det är ute, är glad att jag sluppit gå utanför dörren idag.

Jävla förkylning, jag nyser stup i kvarten.
Men det var inte därför jag tänkte skriva nu.

Ville bara skriva ner ett fantastiskt bra citat från "Om jag kunde drömma."

"Tre saker var jag absolut övertygad om. Den första var att Edward var vampyr. Den andra var att det fanns en del av honom - och jag visste inte hur stark den delen kunde vara - som törstade efter mitt blod. Och den tredje var att jag var villkorslöst och ohjälpligt förälskad i honom"

AAAHH, jag dör ju!
Fan va blödigt, jag är blödig.

Förut tyckte jag inte alls om att läsa böcker/se filmer osv som bara gick ut på massa kärleks drabbel. Men nu, jag älskar det helt enkelt!

Kommentarer :

#1: ..

Du är inte så oskyldig du heller. Ringer till mig och skäller ut mig på noter, nehedu ?? har hon gjort de ?? vilken jävla idiot till människa,hon borde stå för de hon har sagt !! så arg jag blir ;/

skriven
#2: ..

De där med att hon skällde ut dig och hämtar alla lärare och rektor det är så jävla barnsligt gjort, hon måste ta konsekvenser. Hon är så falsk mot oss, de gillas inte ;/

skriven
#3: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värt ett besök :) Tack!

skriven
#4: evelina

låt mig låna boken, tack :D

skriven

Kommentera inlägget här :