Wishes

Hallå där.

Idag steg man upp lite sent som jag alltid gör på helgerna. 12.30 tror jag klockan var när jag öppnade ögonen. Utvilad blir man i alla fall. Åkte iväg till birsta med mamma och syster. Träffade min kusin som jobbar på en affär där, vet inte vad den heter, men den mellan carlings och gina tricot. Hon kände inte igen mig, blev så paff för när Elin och mamma kom så kramade hon bara Elin och sa inte hej till mig. Sedan efter en stund så säger hon "Men gud det är ju Lina! jag kände inte igen dig" Så ja, jag fick en kram jag med haha. Har ju inte träffat henne sedan man var blond och hade snelugg. Har ju ändrat frillan lite sen dess.

Jag köpte i alla fall ett par vantar sen fick jag silicia av mamma också.. Silica är kosttillskottstabletter som är bra för naglar, hår och och hud. Så ska ta en sådan i 2 månaders tid nu, sedan får man köpa en ny förpackning.

Såg jätte mycket småsaker inne på Lagerhaus som jag vill ha när jag fyller år/julklapp.
*en söt svart tekopp med en blomma i botten och sånt, såg riktigt engelsk ut. Skulle inte vara fel att dricka sitt te ur en sådan fin kopp.
*Svarta kuddar som jag kan ha till soffan/sängen
*En svart rund taklampa.

Så nu vet mamma lite saker hon och pappa kan köpa till mig!

Nu ska slå en pling till Camilla.
Take care!

Kommentera inlägget här :