Var hälsad



I'm still alive!
Nämen. HEJ!

Ipren har blivit min nya bästa vän..
eller nej det vill jag väll inte heller påstå.
Var hälsad kära värktablett.

Här är min favorit ipren i alla fall, sjukt snygg, eller hur?
HAHAHA
Fan va tragisk jag är, så sjukt uttråkad så det finns inte va. Inte får man gå till skolan imorgon heller, för mamma och pappa alltså. Fast det är väll lika bra, känner mig inte speciellt mycket piggare från igår. Så en dag till av vila kan väll inte skada. Har bestämt att jag ska gå på skolan på torsdag i alla fall, kan ju inte vara borta hela veckan. Det går INTE för sig. Dock har jag tyskaläxa tills på torsdag, som jag inte kommer kunna göra med tanke på att mina grejjer är på skolan. Jaja, får väll ta den smällen då.

Har snart läst ut "Om jag kunde drömma" har väll lite mer än 100 sidor kvar tippar jag på. Ska nog ta och läsa klart den alldeles strax. Sjukt vacker bok i alla fall. Tror aldrig jag läst någon så känslosam och spännande bok. Jag blir kär bara av att läsa boken!!! GAH. Ni som inte har läst den MÅSTE läsa den.

NU ska jag läsa.
Edward Cullen <3<3<3
HAHA

sugen på bio imorgon kväll, får se om man är pigg nog.
sugen på en chai latte också, fan då.


Kommentera inlägget här :