Maskinen

Kommer inte på något att skriva som överskrift så maskinen fick duga, just för att jag lyssnar på dom för tillfället.

Hart haft fler läsare än vanligt dom senaste två-tre dagarna. Brukar ligga på omkring 10 läsare idag har jag haft 16? Jag har inte ens publicerat någonting idag förrns nu. Hmmm. Fast det är väll bara roligt.

Har inte haft för mig så mycket idag, sov väldigt länge i alla fall, till halv 1 cirka. Vilat upp mig efter veckans bravader typ. Drog iväg på hockey i e.on runt tre tiden med Camilla och Evelina. Jag brukar aldrig kolla på när hockey killarna från skolan har match, men min kära vän Evelina är expert på det, så vad gör man ;) Haha, Men dom spelade mot Vännäs, det var ju lite roligt med tanke på att några gamla Timråbor spelar i det laget så. Synd bara att Timrå vann med hela 7-0...

Just nu sitter jag och väntar på att Camilla ska pallra sig hit. Vi hade tänkt gå på bio idag som vi även hade tänkt igår. Men det fanns inga platser kvar till Twilight.

Ajja.

Take care

Kommentarer :

#1: evelinaaan

klart man ska gå på hockey :D

skriven

Kommentera inlägget här :