en omöjlig kärlekshistoria

"Jag saknar dig, viskade jag.
Jag vet Bella, tro mig, jag vet. Det känns som om du har tagit halva mig med dig.
Kom och hämta din andra halva då, sa jag utmanande.
Snart, så snart jag bara kan. Jag ska se till att du är trygg först. Hans röst var hård
Jag älskar dig påminde jag honom.
Kan du förstå, trots allt jag utsatt dig för, att jag älskar dig också?
Ja, det kan jag faktiskt.
Jag kommer snart och hämtar dig.
Jag väntar..."


Herregud, den här boken tar kål på mig, den är så ruskigt bra så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag hittade en skit bra sida där alla replikerna från boken stod med, fast på engelska då. Men dom är ju så mycket bättre på engelska egentligen. Min nya favorit sida typ! He he.

Har inte läst klart boken än, men snart så, vill läsa tvåan med, trean och fyran också!!!! Kan inte bärga mig.

"Om jag kunde drömma" - en omöjlig kärlekshistoria. som det så fint står på omslaget. LÄS DEN DÅ

Kommentera inlägget här :