arbeit macht frei

"Vi går inte hem imorgon förns vi har skrivit klart den där artikeln"
Mitt och Saras lilla pepptalk igår! Och nå var vi duktiga idag, vi kom till skolan klockan 8 och skrev klart den där förbannade artikeln till den förbannade tidningen. Vi blev väll klar runt 1 tiden skulle jag tippa på, SKÖNT! Dock!!! Två förbannade artiklar kvar, ett repotage om Sex pistols som jag redan har börjat på lite smått och en insändare som inte heller kommer behöva vara så överdrivet lång. Men ja, nådigt less på skiten i alla fall.

Ikväll?!
Vet inte riktigt vad som sker...
OM jag kanske ska dra till pipeline och typ träffa Axel där eller så, annars vettefan vem jag skulle träffa där haha. Nämen aa.. kanske bara drar till stan med Simon annars,han skulle tydligen in dit och göra nått.

Skit sugen på att fika på barista!
DEJTA PÅ BARISTA IKVÄLL?
Ring mig då!

....

Nejmen..
Tror det får bli en powernap nu eller så va va va.


Kommentera inlägget här :