And then there was Timo

JAA! Syster Elinpelin har finally köpt Timos nya album, happy jag blir alltså.
Gamla godingar på den som "without you" "didn't we almost have it all" plus massa andra nya intressanta covers. Helt sjukt hur han lyckas göra låtarna så bra. Timo är helt klart en av dom bästa musikerna jag vet. ÅH love him.

En liten bit ur texten till Without you, as fin låt liksom, en cover på Mariah Carey tror jag? gillar Timos verisonen mest så.
No, I can't forget tomorrow,
When I think of all my sorrow,
When I had you there, but then I let you go.
And now it's only fair that I should let you know.
What you should know.

I can't live, if living is without you.
I can't live, I can't give anymore.
I can't live, if living is without you.
I can't live, I can't give anymore.


Den där låten får mig lätt att börja gråta alltså!

Jag har gratis sms! det är hur härligt som helst, spamma runt med massa gojja. Har sms:at Ejmil typ.. ganska länge,
snackade på om allt som har med julen att göra typ. Dåligt mycket man längtar till jul nudå!

Ikväll blir det nog hockey skulle jag tro med Evelina och Camilla. Fint det.


TIMO.
Guden himself!


Kommentarer :

#1: evelina

ooh, äre den skivan då han gör en massa covers va? :D

skriven

Kommentera inlägget här :