tråkig rubrik

Ja, den talar för sig själv. Jag kom inte på något. Dagen har varit ganska seg, gjorde muntligt nationella på tyskan idag, det gick bra. Enlig Agneta är jag duktig på allting inom tyskan.. hum. Fick MVG på två av tre av det jag gjorde sist på läs/hör förståelsen i nationella också. Måttligt nöjd.. Som vanligt på måndagar hade man ju världens längsta hål. Satt i solen en stund, men man dog ju av värmeslag nästan. Blev till att få tiden att rinna iväg med hjälp av att spela några omgångar vänd tia och tecken. Det gick uselt på tecken för mig och Camilla! haha.

Avslutade dagen med 2 timmar i historia, och vi hade världens längsta genomgång, höll på att somna ett tag pinsamt nog. Väl hemma så har jag inte gjort allt för mycket än så länge, åt nyss en glass iaf. OM den satt bra, smarrigt.

Fick höra att mamma och pappa antagligen ska till Ö-vik o se Alice Cooper i sommar, wiiie! då får man vara ensam hemma någon gång iaf, det händer ju nästan aldrig. Kommer även bli massa fester i sommar, och då menar jag inte sånna fester med "ungdommar" utan släktfester... jobbigt. Två femtioårsfester och en 20 årsfest skulle jag tro.

Längtar som en tok till GF i alla fall, då jävlar.

Nu ska jag nog gå ut och fota en sväng, vet dock inte vad jag ska fota.. men hittar förhoppningsvis något fint.
Måste tillägga också att jag diggar TE3:s fiffiga "fanor" som dom hängt upp.. om man kan kalla dem så.
FYNDIGTFYNDIGT
åh om man bara själv fick ta stundenten iår...
Hua

ADJÖKEN

Kommentera inlägget här :