sträckläsning

Jag har nu dom senaste timmarna sedan jag vaknade (klockan 12) legat i sängen och läst ut en bok. Marie Jungstedt - I denna ljuva sommartid. Har läst alla hennes böcker om kriminalpolisen på Gotland, mycket bra böcker faktiskt, dock var inte denna så bra som jag trodde. Inte nådigt att ligga på rygg med huvudet på 3 kuddar, fick dåligt med nackspärr, men det är lugnt..

Just nu sitter jag och väntar på middag, grillad KYCKLING, mumma. Tror mamma skulle göra rabarber pajj också! Gottans, jag kommer äta ihjäl mig. Men blir nog en jogging runda senare ikväll, den mår väll väga upp lite i alla fall.

I övrigt, söndagar är hur slappa och tråkiga som helst. Hela den här helgen har varit slapp som fan. Det måste bli ändringar på det, nu när det snart är sommar och allt!

YESYES

behöver lite boktips, har ingenting att läsa förtillfället så ja, kom med förslag dåva.

Finns nog inget mer att berätta om denna dag, har ju inte hänt någonting i princip.
Mmhhhmm

CIAO

Kommentera inlägget här :