Slimi Jimi bubby boy

MORSDAG = överskattat som allt annat! Gav mamma en kram, bör väll räcka. Orka ge bort massa presenter och shit som om det vore hennes födelsedag. Ska kanske kirra ihop en tårta med syster iaf.

Igår hade jag myskväll hemma med mamma. Kvällen började med att jag fick stå i typ en timme och locka håret på syrran, hua vad snygg hon blev efter jag var klar med na. Helt seriöst, hon är snygg förstår inte varför hon inte har någon boy. Life is strange. mene.. Sedan efter det följde jag med mamma när hon skulle skjuts syrran + hennes två partypolare till en fest i söråker. HAHA dåligt mobbad jag kände mig dåva. Ajmen efter det så drog jag och mamma hem och kikade på eurovison som sög som vanligt. Alltid fel låt som vinner, och som vanligt har sverige lyckats överskatta sig själva.. Efter en kväll full med sms hit och dit och samtal hit och dit och låtar som gör en snurrig i bollen så blev det slutligen sängen.

Klev upp 12 idag, åt lite karra, pluggade, diskade och nu har jag nyss målat naglarna - olivgröna. Döful färg, men skitsamma. Måste köpa någon ny färg, funderar på turkost, skulle nog vara lite halvläckert.

Jag måste bara säga att det är så otroligt skön känsla när det svartnar i huvudet på än haha. Det gjorde det förut på mig, benen började skaka och jag var tvungen att sätta mig på golvet. Syrran ba"vafan håller du på med?" Men det där var ju lindrigt, har ju hänt att man svimmat ibland också. juppsjuppss

Muuuums
sitter och lyssnar sönder Hoffmaestro - so do you (slimi jimi bubby boy)
SKÖNLÅT.
Vill ha sommar, snart så...

uppdaterar senare om det händer något
DINGDONGDONG

Kommentera inlägget här :