"punkfrissa"

Ja så kallar mamma det i alla fall. Klippte mig idag och jag är verkligen nöjd! Nu har jag ju någon slags frisyr, innan var det bara som en risbuske som hängde på huvudet. Okej kanske inte riktigt men ändå.. Bra att man ser piercingen nu i alla fall, liksom vad är det för mening att ha den om den inte syns? Förut döljdes den av massa hår.

image13

så blev håret då. Det ända negativa är när man måste tvätta håret, då försvinner den där snygga stylingen som frissan gjort. Man får liksom aldrig till det lika snyggt själv.

Idag ska jag nog inte göra allt för mycket, blir nog bara att ta det lugnt hemma. Har ont i höften sen jag var ute och sprang igår, inte så roligt. Imorgon hoppas jag på att det blir birsta, eller det blir nog det i vilket fall som helst. Sara kanske skulle följa med mig. Känner att jag måste köpa lite nya niceiga kläder!

Hade inget mer på hjärtat för idag tror jag väll

Grattis till Linnea som fyller 17 idag! :)

Take Care

Kommentarer :

#1: Linnéa

hihi tack ;P
du blev himla snygg ihåret iaf (:

skriven

Kommentera inlägget här :