Prima Ballerina

Jovisst ser man lite ut som en ballerina i sin puffkjol, det sa pappa i alla fall!
Dagen har varit bra, hade samhälle första lektionen, vi såg en film som handlade om en rättegång, lite små segt sådär. Sedan hade vi lunch och på lunchrasten spelade vi lite kort. Jag, Emelie, Linnea och Camilla körde en omgång tecken. Det var roligt, förutom när Camilla aldrig tittade på mig och såg att jag gjorde tecknet haha!
Köpte en pigall också, i den "fina" elkiosken. Sedan hade vi dubbeltimme i matte, men Olle sa att vi inte skulle ha något mer mer matteprov så då tyckte inte vi att det var någon större mening att jobba heller. Så då satt vi bara och babblade och tittade på alla fina tjejor i trean som hade studentkläderna på sig.

Ja treorna hade ju sin fotografering, så hela dagen har det vandrat omkring massa flickor och pojkar i fina klänningar, kostym och självklart studentmössa. Jag kände verkligen hur avundsjuk jag blev, väldigt avundsjuk! Sedan var det roligt att se hur stiliga pojkarna från Teknik var. Haha så sött så. Eller kanske manligt? x) haha ajja skitsamma, roligt var det i alla fall.

Men nu ska jag sluta skriva.
ska iväg till stordalen med Camilla och Ewe, hälsa på Simon och så ska jag passa på att fotografera lite.
Kan tänka mig att det blir en hel del posebilder på Ewe och Camilla ;)

SKEPPO'HOJ

Kommentarer :

#1: evelinaaan

whuut, vi skulle ju aldrig knäppa posebilder på oss själva (a)

skriven

Kommentera inlägget här :