Ölkagge a la beach 08'

.. dagens fyndiga replik som jag kom på. Sara gillade den som tusan haha.

Väldigt slapp dag idag må jag säga. Jobbade verkligen inte ett smack på lektionerna, kanske inte så konstigt när man bara typ hade 2 lektioner och den ena hade jag muntligt i engelska på. Det gick ganska bra ändå mot för vad jagt trodde på det muntliga. För ovanlighetens skull var jag väldigt tidig till skolan idag, var där en timme innan vi började, ehe.. Satt på en bänk och dagdrömde. Och Agneta, min tyska lärare gick förbi. "Lina vilket bra brev du skrivit, jättebra!" Ehm okej.. vi tar det på tyskan va.

Drog även till birsta efter skolan med Sara och Camilla, väldans bra tycker jag. Var i behov av en liten energikick, det vill säga genom att köpa nya kläder. Så det första jag gjorde var att gå in på H&M och prova massa plagg, medans Sara satt utanför och var smakråd. Kom i alla fall hem med en kjol, ett linne och en t-shirt från H&M, jeansshorts från carlings och armband från sixx. Sara köpte en jättefin byxdress på Monki och Camilla köpte ett läckert halsband på sixx.

Självklart blev det donken också, lite fet måste man ju få vara, varje dag haha. Men vi blev sur på kärringen (ursäkta ordvalet men..) i kassan för hon va så snål! Hon gav mig och Sara jätte lite dricka i våra muggar och till Camilla gav hon den minsta morotskakan. HAHA, vi var som några småbarn som börja grina för att dom inte fick en glass typ..

På bussen hem så fick jag och Sara lite skrattanfall också. En familj hade varit och handlar på ÖB oså hade dom packat ner varorna i en resväska typ.. lite småroligt sådär. Plus att vi satt och sa massa konstiga kommentarer.

Imorgon blire slapp dag igen på skolan, dansuppvisning i stan, sedan idrott. SEDAN HELG
SKÖNT

Nu ska jag nog ut och ta en liten joggingrunda.
SEE YA

Kommentarer :

#1: Anonym

hmm jätte roligt,dålig humor ni har..

skriven

Kommentera inlägget här :