Klirr i kassan

Gud har hört mina böner.. och ja det är bara ett talessätt
så att ni inte tror att jag är religös eller något, inte för att det något fel i det ...

Men ja till saken
Jag har fått sommarjobb! JIPPIE. Var helt inställd på att jag inte skulle få något, så ringer lilla Annica från tandläkarn och frågar om jag är intresserad ( jag jobbade där förra sommaren också). Fick ett litet glädjetjut efter jag lagt på telefonen. Sara måste ha trott jag var tokig, men det var jag nog också. Kommer inte tjäna överdrivet mycket där då men, det är i alla fall nåt. Räcker gott och väl för att underhålla mig i sommar.

Sara och jag hade lite kvalitéts tid med varandra på skolan idag! haha. Det var bara hon och jag där av tjejerna, bortsett från att Linnea kom till historian sista timmen. Men oj så roligt vi hade, jag skrattade tills ögonen svämmades över av tårar. Vi såg skräcken i vitögat! hahaha. Hade det varit doldakameran så hade det lätt varit populäraste klippet på youtube nu.

The hives är ju inge vidare bra har jag alltid tyckt, men min syster har alltid förmågan att få mig att tycka om musik. Så nu har hon suttit och spammat sönder mig på msn och skickat massa the hives låtar. Ja, jag får nog erkänna, vissa låtar är FAKTISKT bra!

Nu ska jag ringa folktandvården igen, gotta talk to Annica!
sedan ska jag nog tvinga mamma/pappa att åka till birsta med mig så att jag kan kolla på en systemkamera!!

Ska hinna med att jogga en sväng hade jag tänkt också, och läsa i ny boken som jag lånade på skolan.

Hade fint alla jordmänniskor.

Kommentera inlägget här :