Dålig dag

Ja dålig dagar måste man ju få ha ibland också. Dagen började med att jag slet mig upp ur sängen halv 1. Tog sedan ett glas juice och återgick till sängen igen. Har i princip suttit i sängen med datorn hela dagen. Lyssnat på en och samma låt hela dagen också, en jätte fin låt som handlar om en tjej som dog 19 år gammal av anorexia. Humöret har väll inte direkt varit på topp heller, svårt att säga varför men.. För mycket på hjärnan just nu. Plus att jag har en väldigt jobbig huvudvärk..

Igår så blev det inte direkt vad man planerat. Slutade med att jag och Camilla drog till Stordalen runt 22 och umgicks med Simon. Jag bakade en sockerkaka med Simon, som faktiskt blev god men ja.. lite utsmetad! haha. Plus att man hade ätit så mycket annat sött så man var inte direkt sugen på att vräka i sig sockerkaka. Camilla fortsatte även kvällen med sin fyndiga lilla ramsa "jag vill ha korv, jag vill ha korv" Kunde inte annat än att skratta. Ibland så krävs det bara det där lilla för att förgylla en dag.

Pappa ville ha med mig att åka ut och övningsköra förut. Och så när vi stod där i hallen och pappa har börjat klätt på sig så säger jag "men jag är inte på humör för att köra idag" och pappa ba "nähe, men då ska du ju inte köra heller då, då struntar vi i det..." Märktes att han blev besviken. Men kan inte alltid ligga till lags.. Den här helgen har inte riktigt varit min helg för den delen heller, det har dom märkt. Pappa frågade igår varför jag var så "sur" och jag sa att det behöver inte han veta. SURLINA

Pappa och mamma drog iväg på bio för en stund sedan, hmm. Mysigt. Jag vill med gå på bio och mysa med någon! Även om mamma och pappa har varit gifta i snart 14 år och inte precis är sådär nykära längre men ändå.. det är ju typ samma ändå.

Jag har gjort mig en choklad/banan milkshake toppad med två maränger! Väldigt gott må jag säga.
Ska surpla i mig det sista av den sedan hoppa in i duschen.

GODKVÄLL

Kommentera inlägget här :