ändrade planer, jahapps

Klockan är 19. Skulle ha suttit på bussen till en viss person just nu. MEN när jag sitter där i bilen bredvid mamma på väg ner till busshållplatsen så får man ett litet sms, och tydligen skulle denne komma hem senare än väntat. Humhum då blev jag besviken, men jag får hålla ut till fredag istället, för tydligen ska vi ses då istället. Får hoppas på det då..

Ja ändrade planer som sagt, men lite positivt ligger det ju i det ändå. T.ex. så kan jag ta mig en jogginsväng! men det får nog vänta en timme tror jag, så att det kanske kan ha blivit lite svalare innan. Det är ju apvarmt ute nu FAST att det är kväller.

Dagen i övrigt har varit ganska seg och tröttsam, ingenting speciellt har väll hänt så jaa..
Nä kanske man ska sätta sig i solen NU innan den går ner helt och hållet.
Mamma tjatar på att man inte blir brun av att sitta inne på rummet i jeans.
Hon har rätt

Aufwiedersehn

Kommentera inlägget här :