In my mind it's made up

Läst lite i tidnignar och så om människor som tjänar massa pengar på sina bloggar. Om man ändå hade ett så pass intressant liv så människor skulle vilja sponsra en för att skriva om det. OM.. ja, ett omöjligt OM.

Den här dagen har bestått av slapphet, musik i massor och åter slapphet. Tema veckorna har inte alls varit särskillt intressanta/roliga. Idag satt vi mest bara i studierummen och lyssnade på musik osv. Camilla och jag körde lite musicquiz. Massa gamla låtar som jag helt tappade greppet om. Fick tillbaka novellen av Sten idag, jag fick MVG konstigt nog. Tycker inte jag var förtjänt det den här gången. Snart blir Sten pappa ledig, tråkigt! Han kommer nog inte tillbaka förns efter jul nästa år... Konstigt hur man kan bli depp av en lärare. Okej inte riktigt depp, men mindre glad.

Jag är vansinnigt less på vintern. Inte nog med att det aldrig slutar snöa det är ju halt också. Imorse när jag klev av bussen till skolan så halkade jag till och var nära att ramla i backen men jag höll mig trots allt på benen. Man blir nästan lite avundsjuk när man kollar på bilder från södra sverige där dom har barmark och går omkring i Hood tröjor utomhus! Liksom, varför kan det inte vara vår här också?

Snart är det påsklov också, skönt kommer det bli. Fast det var ju nyss sportlov, blir lite mycket lov just nu känns det som, men man klagar ju inte! På påsklovet vill jag åka upp till Kalix, men den idén gillar ju inte pappa så. Har ju förfasiken inte varit där på ja.. hur länge som helst! Man orkar inte "hänga" i den här hålan hela tiden. Man vill komma iväg lite ibland. Kom och tänka på Emelie nu, som åker till Florida idag! LYX.. Själv får man väll vänta till sommaren innan man får se solen.

Det var väll allt jag kan komma på att skriva idag, man har inte orken att skriva något vettigt varje gång.
Så tills vidare, take care

Kommentera inlägget här :