ingenting att ångra

Jag har inte skrivit på bra länge nu. Hade faktiskt tänkt mig ett längre inlägg idag, men jag har intr orken känner jag just nu. Måste snart i säng för man ska ju upp och jobba.
Förresten är det min sista vecka nu, hurray! Sen får Lina Hjort sommarlov.

Vad finns det att säga, dom senaste dagarna har varit riktigt roliga, varit med lite allt möjligt folk. Och nu i veckan börjar GF, 3 dagars har man ju of course. Och jag är väldigt peppad, kommer bli så jävla skoj. Hoppas bara att det inte regnar lika kraftig som förra året under GF, men vad gör väll det. Med rätt folk och rätt humör så är allt roligt, oavsett vad.

Måste bara säga hur jävla bra jag mår just nu också, vet inte vad det beror på. Alla roliga positiva saker som sker just nu kanske, allt roligt man har tillsammans med sina vänner. Jag känner på mig att den här sommaren kommer bli minnesvärd, på ett eller annat sätt.

men måste sova.
See you in Sundsvall till helgen!
Gnatt


Jag är Happyyy

Kommentarer :

#1: peg

ohh men du skulle oxå dit haha Vi ses i svall då!

skriven

Kommentera inlägget här :