första dagen på jobbet

Yes, då var den avklarad. Kändes som en evighet innan dagen var över, som tur är det bara 3 dagar kvar på den här arbetsveckan. Eftersom man inte jobbar på midsommar. Till skillnad från förra året då jag jobbade på folktandvården så har jag nu fått mig en arbetskamrat - Johanna Åström, schysst tjej. Kul att få ha någon att arbeta med också, blire inte lika långtråkigt. Första tiden av dagen var vi nere i källare och packade massa journalpapper o.s.v. Satt med det tills lunchen. Efter lunchen skulle vi söka adresser till folk som ska få kallelser. Fick man ju sitta vid en dator iaf ( HE HE datanörd ).

Slutade i alla fall 4, blev käka direkt när jag kom hem och nu sitter jag här. Imorgon börjar jag halv 7, hua. Jag är trött som en gris. Och Simon sitter och tjatar på att jag ska följa med till Stordalen, men jag har verkligen ingen ork eller lust. Men jag får väll se hur jag gör med den saken!

Hejsålänge

Kommentera inlägget här :