Forever

Ja, jag diggar forever med Chris Brown, pinsamt nog. Inte min musik direkt.

Nu har man jobbat klart för denna vecka på jobbet, hua vad skönt! Fick även gå 2 timmar tidigare idag, väldigt snällt.
Vad har jag gjort mer idag annat än att jobba då hmm. Jo när jag kom hem så gick jag en sväng till Camilla och hälsade trevlig midsommar och så. Hon skulle upp till stugan hon. Sedan när jag kom hem så högg jag tag i lite sandpapper och donade lite med ett par shorts som jag gjort av Elins gamla jeans. Dom sitter helt okej, lite slappt sådär. Drog till ica maxi och handlade med mami också.

Sen så har jag, Lina Hjort för första gången i mitt 16 åriga liv gjort en Cheesecake! Jag hoppas bara att den är ätbar, men det återstår att se till imorgon.

Imorgon ska jag nog till ånäsparken först, där det är midsommarfirande. Lite tradition sådär
Senare bär det av till Sörberge, till moster där resten av kvällen kommer spenderas.. förmodligen.
Men ni kan ju ringa.. ifall att det händer något spännande

Trevlig Midsommar!

Kommentera inlägget här :