Brrr!

Jag sitter här och små huttrar. Det är kallt idag, det regnar och skit. Så himla typiskt att det ska bli sånt väder den här veckan bara för att det är avslutningsveckan. Helt onödig vecka egentligen, ingen mening att vara i skolan när man inte gör något ändå. Men på torsdag är det guldkotten, plus att vi ettor ska göra iordning vagnarna åt treorna, så då måste man ju dit. Ser framemot det, lär ska kika när dom går ut på trappen på grytan också. Sen på fredag är det avslutning, i skrivsalen, kan man kalla det avslutning? ajja, får hoppas vädret blir bra i alla fall, annars blir det ingen rolig kväll.

Lär nog ska ha min nya svarta klänning på fredag, den är jättefin och jag tycker faktiskt att jag passar i den. Och tur är väll det. För vad ger än mer självförtroende än att känna sig bekväm med hur man ser ut? menmen hoppas på en kul avslutning.

Jag borde nog ta och städa rummet nu, då blir nog mammsen glad. Är väldigt stökigt här för tillfället.
Jo så får det bli.

SO LONG

Kommentera inlägget här :