Omtanke

Fortfarande sjuk. Var till doktorn idag också, mamma som tvinga dit mig. Han undersökte lite allt möjligt blodet,lungorna, halsen, öronen oså. Men han var 99% säker på att det bara var en vanlig förkylning. Men fick i alla fall en ny tid på onsdag. Och har jag inte blivit kryare då så blir det penicillin kur.

Kom och tänka på hur slappt man har det egentligen när man är sjuk. Alla gör saker åt en och är extra snäll med en. Mormor och mamma hade varit på birsta och mormor hade köpt armband åt mig, tyckte jag var lite gulligt. Sen så ringde farmor också och var väldigt orolig ( som om jag håller på dö) och hon frågade om det var något jag ville ha, eller längtade efter. Men jag är inte en sån som utnyttjar tillfällena. Och vad skulle jag sagt? "ja farmor jag vill ha det, det och det" nej så oförskämt!

Nu ska jag äta en sallad!
Auf wiedersehn!

Kommentera inlägget här :