jahaaaaaa

Yes. Nu är jag sådär pissigt less och le på livet igen (emo) nämen. Riktigt less är jag i alla fall.

Trött på att planerna aldrig blir av
Trött på egoistiska vänner
Trött på att bara vara hemma
Trött på att bo HÄR
Trött på att jag känner för lite människor
BLÄ

Inge Östersund, inge Yran, inge semester med Camilla och Simon.
NEHE
Det ända jag visste av att jag skulle åka iväg på i sommar, men inte då. Ne hemma heeeeeeela sommaren.

Sen så fråga jag syrran om vi skulle dra till Stockholm.
"Nej jag ska nog åka med Elin, hon kommer in på krogen, det gör inte du"
Jahapp.
Ännu en orsak till att vara pissigt less.


HEJDÅ

Kommentarer :

#1: Sara

Usch :( Låter trist.

skriven
#2: Sara

svar>> Va skönt :)

Mmm, visst gör man! Jag hatar att jag tar åt mig så himla lätt... Men, jag bara gör det =/

skriven
#3: linnea

haha okej :) där ser man.

skriven

Kommentera inlägget här :