Jag är ipren den intelligenta värktabletten

Sitter och tuggar läkerol. Vad gör man inte när man har två kartonger full av dom? Jag börjar bli lite läkeroladdict. Men det är nog lugnt.

Fick i mig en ipren förut och febern sjönk. Väldigt bra. Känner mig mycket piggare nu.
Var iväg till birsta med schwester Elin. Hon är lika smart som alltid va. Var tänkt att hon skulle köpa en extern hårddisk, var det hon åkte dit för att köpa. Men när hon står vid kassan på media markt så räcker inte pengarna på kortet till. Haha, ja så kan det gå. Hon fick lite hets, men tro mig, jag är van. Jag var inte alls så pigg på att shoppa överhuvudtaget idag, fick med mig en ny schjal hem i alla fall.

Vill ha lönen nu tack. Vet lite grejjer jag ska köpa. En ny parfym, extern hårddisk, kamera väska och sen så ska jag väll spara eventuellt. Skulle ju inte vara fel att åka ner till Stockholm över en helg eller så, funderar på det faktiskt.

Förhoppningsvis är jag feberfri imorgon!
Ska nog ut och fota med Camilla om vädret är bra och om jag mår bra imorgon.
Jag hittade ett perfekt ställe att fota på där man kan ta mycket coola bilder.
Får se vad det blir av den saken då.

      
Inläggena blir lite halvtråkiga utan bilder. Slänger upp någon random bara för det. Blondskallen.. undra om det är värt att färga håret rött alltså. Tittade i alla fall på färger idag, måttligt sugen!!! Vet inte hur jag ska göra.

Kommentarer :

#1: Peaches

Svar: Haha, nej precis!

skriven
#2: Lolls

svar: Ja, jag gillar den jättemycket! Jag antar att jag får kika på den imorgon (eller justdet, idag blir det ju!) ;)

skriven
#3: Anonym

hos Sjödda x)

skriven
#4: Linnéa

glömde skriva mitt namn,

skriven
#5: Sara

Blond ftw! :D

skriven

Kommentera inlägget här :