attans

Min syster har fått ordet "attans" på skallen, så nu börjar jag också få det. Attans passar nog bra på den här dagen.

Ingen bra dag alls, febern har stigit, är helt slut. Vaknade inatt av att jag svettades som en idiot och hyperventilerade. Det var ganska läskigt ja. Har varit alldeles seg idag och i princip inte gjort någonting. Jag och mamma satt och slöade i soffan och jag visade henne typ alla emos på bilddagboken, vilket hon tyckte var mycket intressant! Dagens ungdomar liksom..

Var även nyss ute med hunden. Och alltså.. gick jag där och lyssnade på ipoden och så går jag förbi ett hus där det bor massa ungar, dom har verkligen ingen koll på dom för dom är så många. När jag närmar mig så ser jag en unge som tar upp en vattenslang och börjar spruta mot mig. Fick typ släpa seg Rapp förbi, för han märkte ju ingenting. Jävla idiot unge... okej om han är liten, men något vett borde han väll ha och fatta att man inte sprutar vatten på vem som helst som går förbi?
Jävulskt arg jag blev, men jag sa inget till ungen, då kanske han skulle börja grina.... Ingen speciell värme ute osså får man kallvatten på sig. Väldigt mysigt och väldigt bra för febern...

Inte nog med det så blev jag sjukt irriterad när jag hämtade min beställning från nelly på posten idag. Jag hade fått två av varorna som jag skulle ha. Men istället för dom två par diesel trosorna så hade jag fått ett bar tights? Jävligt less. Har man betalat för en sak och så får man det inte.

Känns som om jag skulle kunna klaga på om allt möjligt, men det orkar jag inte.

BTW, jag tror jag ska färga håret rött till hösten! När skolan börjat någon gång
mmmm, sett så många med rött hår och det är så satans snyggt.
Jag kanske inte passar i det men man måste ju prova för att veta.

Får se hur det blir med det.

Ne kanske ska ta mig en till kopp te..
Peace

Kommentarer :

#1: Sländan

Attans är ett jättebra ord! Lagom ofarligt att säga i offentliga situationer eller på jobbet när något går riktigt åt helvete och man har lust att svära en lång ramsa!

skriven

Kommentera inlägget här :