Slow down, this can go too far.


Sodastream är kärlek det. Sitter just nu och smuttar på sodastream trocadero, det är så himla gott. Har känt suget hela dagen efter kolsyra. Är lite smått beroende, men det är lugnt. Är ju inte värre än en tjej som mamma känner som var cocaholic, hon drack 2 liter cola om dagen förut. Dåligt pissnödig man skulle bli...

Men idag är det en såndär bra dag igen, sånna dagar som jag gillar. Vet nog inte riktigt varför heller, eller egentligen så vet jag, men vet inte om jag vill att det ska kännas bra.. så därför skiter jag i att skriva vad det är här. Gick väll hyffsat bra på skolan också, jobbade på ganska bra på historian och på engelskan hade vi nationella igen, muntligt. Gick ju bra det också. Skulle disskutera med Camilla och Sara om vilka personer vi skulle bjuda på middag. Det stod en lista på massa och man skulle välja gemensamt 6 personer. Vi valde Jesus (självfallet), Madonna (hon ville inte jag ha med men whatever), Min mormor (hon är bäst!), Elvis, Jonas Gardell (Bara för att bögar är hur bra som helst!!) och sen så valde vi Britney Spears också haha. Mja ganska rolig kombination.
Dubbeltimme i samhälle var dock inte lika roligt, eller så vare det. För Camilla och Sara var allmänt trötta så dom satt och skratta och flummade jätte mycket och tillslut rycktes man med lite.

Iaf, sedan när jag slutade så kom mamma och Elin och hämtade mig på skolan sen for vi till farmor och farfar och käkade. Pappa det lilla hälsofreaket (som han blivit förtillfället) gick bort till dom. Rotmos och fläsk, hur gott som helst är det! Jag älskar gammaldags husmanskost haha. Bara för att det ser äckligt ut så behöver det inte vara äckligt är mitt resonemang!

Sedan det att jag kom hem har jag bara suttit här, var ju inte så längesen jag kom hem så. Ska iväg och träna snart också. När jag kommer hem ska jag titta på film. Eight below eller vad den hette, mamma sa att den var bra och att hon även hade börjat gråta till den, aww haha.

Men hörs då!

The first time I saw you, you turned away. I said hello but you kept on walking

Kommentera inlägget här :