Jag vill ha dig

Gud va längesen jag skrev.

Känner att skrivar glöden har kommit till mig idag, den bara slog till. Så vacker dag, solen skiner och vintern värkar borta nu, bara det inte kommer någon oväntad snöstorm. Vet inte vad det är, känner en liten känsla av lycka idag vet inte riktigt vad det beror på, som sagt kanske är det vackra vädret som gör en uppåt.

Chase the sun . Hua vilken bra låt, bara den gör ju så att man inte kan annat än att le!
lyckalyckalycka! såhär bra vill jag må varje dag! 

Alla ovissheter glöms nästan bort tack vare denna lilla oövervinnerliga känsla! Om ändå livet kunde få vara såhär lätt som allt känns idag.

Ingenting känns bedrövligt! fast att det kanske är det, känns som om jag skulle kunna kämpa till in i det sista vad det än var jag kämpade för. Jag säger bara att om man inte har något att kämpa för så har man inte heller något att leva för!

Att om och om igen titta på Björn Gustafsson dansa till "What is love?" på youtube gör knappast dagen sämre
däremot det lilla extra pluset i kanten! Han är skön och hela svenska folket måste ju älska honom

mitt hjärta är ditt att förstöra

Kommentarer :

#1: evelinaaaan

björn gustavsson är oslagbar i allt :D hahaha så jävla skön :D

skriven

Kommentera inlägget här :