Studying politics

Fan va flitig jag känner mig idag, satt kvar hela lektionen på matten idag - dubbeltimme. Jobbade på och frågade om hjälp när jag inte förstod. Låg ju efter som bara den så det kanske var lika bra det då. Men nu har jag kommit ikapp lite. Krävs så lite av en för att vara med i matchen men ändå så skiter man oftast bara i det och tänker "äsch, jag klarar det ändå" eller nåt liknande. Men fast att Camilla och Sara rusade till bussen vid 2 så satt jag kvar i det folktomma klassrummet och tänkte gör du inte det här så går allt åt skogen Lina. Sedan fick pappa komma och hämta mig också för inte tänkte jag åka buss själv he he he.

Har nyss sökt upp lite argument till mitt föredrag också, sen så ska jag fixa med en powerpoint presentation. Måste nog dock lägga upp lite struktur och så innan jag börjar med det. Har i alla fall beslutat att jag ska hålla ett föredrag om att studiebidraget borde höjas. Blir nog bra, för vem vill inte att det ska höjas?

Nu ska jag nog läsa igenom historia boken! Har seminarium nästa vecka och jag har inte ens läst igenom frågorna. Så ja, man vill ju inte sitta där som en dumstrut så lika bra jag tar mig ann skiten.

Kan skriva en liten plugglista på vad som ska vara gjort innan jullovet!
  • Historia seminarium
  • Muntlig presentation svenska C
  • Någon typ av presentation svenska B
  • Matte B prov
  • Någonting i samhälle B anntar jag också?
Det var väll det.
Take care

Kommentera inlägget här :