Faddergalan

Vilket satans tråkigt program
Tänkte skriva värdelöst, men ja, det är ju inte direk värdelöst eftersom det står för någonting bra liksom. Men själva uppläget, aaas boring. Ändå sitter jag och tittar på det. Just nu är det min barndomsfavorit Per Gessle på scen, hur han ser ut, gubbe. Han ska inte vara solo artist, bara bra när det är roxette eller gyllene tider. Gyllene tider var mitt favorit band när jag var lite på tal om ingenting också.

Ajja. Nu har jag köpt dom sista julklapparna och slagit in dom har jag hunnit också. Skönt att ha det överstökat. Köpte ett billigt linne från Åhléns också för 99 kronor.

Var in till skate hallen en sväng med Camilla också, var typ "lucia bmx jam" ganska intressant, coola grabbs i alla fall.
HE HE

Mår illa.


Mysigt med all snö ändå.

Jag provade på röttläppstift. Passade inte mig.

Kommentera inlägget här :