En klapp fixad

Vilken lååång dag!
Först och främst skolan från 8-16.... väldigt tröttsamt. Sedan skulle man flänga in till birsta och strosa omkring också. Plus på det är ju att man har haft högklackat = skit ont i fötterna. Gah.

Jag har i alla fall köpt första julklappen nu, vilket gick till min syster. 300 kronor! UH. Gud vad jag kostar på na' även fast jag har ont om pengar. Är skit sugen på att köpa kläder! Men känns som om jag inte har råd med sånt just nu, allt måste gå till julklapparna. SYND LINA. Dock kommer släkten nästa vecka, närmare 11/12 på torsdag. Min syster fyller 20 år då, så då kommer släkte och ska fira henne OCH mig. Lika bra att köra mig i samma veva när jag bara fyller år 6 dagar efter henne.
Så förhoppningsvis får man lite mer cash då.

Mmmm, jag och Camilla fikade på Wayne's också! Gotti, dock tog jag bara en chai latte.
Den var efterlängtad.

Nu ska jag göra något vettigt.
Take care!

Kommentera inlägget här :