Coldplayy

DAGENS STOOORA NYHET:
Coldplay kommer till Sverige igen!!! I Agusti 09'
Jag vill gå
Men biljetterna släpps IMORGON.
Kostar runt 500 kronor
Lina är fattig = biljetterna kommer hinna ta slut innan jag har råd att köpa
Life's not fair

Menmenmen..

Jag har precis städat klart mitt rum och nu ska jag slänga mig på pluggandet anntar jag. Måste skriva om mitt stödordspapper till Historia seminariumet imorgon. "Kvinnokamp i historien" Trist. Historia är fan ett jädrans tråkigt ämne to be honest. Sen så måste jag ställa mig framför spegeln också och öva in mitt svenska tal som ska göras på fredag! PIRRIGT!

Jag fick mitt pris idag, föör fototävlingen som var fööör typ några veckor sedan?
Fick en påse med julgodis. He he

Imorgon fyller min syster 20 år. GREAT. Grattis till henne. Så ja som jag nämt förut så kommer alltså släkten imorgon och jag kommer självklart få presenter också! Finemang.

Ne aa sånt här tjaffs har jag inte tid med
Hörshej

Kommentera inlägget här :