Dalmasen vinner

Nu kör vi lite Stina Lee-anda, HEJ BLÅÅGGEN!
sämst.

Men ja, undrar vad som har hänt med mig nu på senare dagar.
1. Dricker te som aldrig förr, som någon jävla engelsman. Men har faktiskt upptäckt att det är gott, i alla fall citron te + en klick honung som gör susen. Jag har alltid hatat te, aldrigaldrig tyckt om det, men nu.. undrar om Kaffe är nästa mål. Nä fy, där går nog gränsen.
2. Jag börjar bli film nörd! Förut kollade jag aldrig på film eller tv eller så överhuvudtaget, NU gör jag inte annat känns det som. Jag hänger mer och mer med i svängarna, på vad som är nytt, vad för filmer som ska komma osv. Jag börjar t.o.m kunna en hel del skådisar! Helt sjukt. Förut var jag ett frågetecken som inte fattade någonting när någon började snacka om någon film/skådis.

Och på tal om film då, så kan jag ju slänga upp en liten kommentar åt dom två filmer jag hunnit sett idag än så länge.
* Final destination 3, okej jag är seg, men som sagt var ju ingen filmfantast förr i tiden. Den är från 2006 dårå.. ska även komma en fjärde 2009, återstår att se vad den har att komma med. Trean var väll i alla fall helt okej, men gillar inte själva upplägget i filmen, känns som att dom inte förändras någonting, bara olika karaktärer i filmer och nya sätt som dom dör på. Men när ska dom lyckas lura döden på riktigt och få stopp på skiten?

*You don't mess with the zohan. Alltså i början tyckte jag att den var bra, när Sandler kom in där med sitt stora paket (busken), det var bara typ att man tänkte "vafan???" Sen blev jag bara mer och mer pissed off på filmen för att den var lite överdriven och barnslig va. T.ex. att han låg med alla gammlingar, det var typ groose. Sen att dom drev med araber, israeler (?) oså hela filmen igenom var ett stort minus också. Okej om vissa grejjer var roligt, men aa lite too much. I alla fall plus på Adam Sandler då och Rob Schneider.


TE + FILM = MYYS

Har varit vaken sen 7 imorse.
vända på dygnet är ju inte fel kanske med tanke på att skolan börjar på måndag.
Men vafan 3 timmars sömn, jag är ganska trött just nu.

OCH även åter igen, synd att Holm misslyckades i höjdhoppsfinalen. Men Grattis till den långa, fula ryssen, han var riktigt duktig.

Kommentarer :

#1: linnea

haha aa vi får skäpa till oss i år ;D



du och dina filmer :)

skriven

Kommentera inlägget här :