varför finns det inga kvoter, för idioter.

Känner för att klaga sönder lite här igen, som vanligt.

Är allmänt less på människor (som vanligt), vissa är dum i huvudet (som om jag är så mycket bättre själv..) Måste få säga att speciellt killar är dum, okej inte ALLA, känner några som är helt genombra.. men det var ju inte det jag skulle skriva om. Ville skriva om killar i allmänhet, vissa är så beronde av att skaffa tjej eller att bara ha någon att hålla på med att dom smörar och gör allt för att komma åt än. MEN om man inte är ömsesidig på det sättet som dom vill så skiter det sig totalt. Man kan alltså oftast inte ha en vänskapsrelation till killar därför att dom är som djur och ärligt bara vill ha någon att hålla på med. OCH om dom inte får det så skiter dom fullständigt i en. Bryr sig inte ett smack. DET är vad jag oftast irriterar mig på med killar, att dom inte kan ha hjärta nog att bry sig om en om man inte vill vara mer än vän med dom. SÅ PATETISKT. T.ex. om man byggt upp en jätte bra relation men en kille (vänskaplig..) så helt plötsligt börjar han att stöta på en? eller att man liksom märker att han vill något mer. Men så sätter man själv stopp där, för att man vill att relationen ska stanna där den är. Då är det oftast så att killar bara sumpar hela den där jätte bra vänskapsrelationen bara för att man inte vill något mer än så. Typ att dom slutar prata med en och allt sånt där. Jag förstår inte. Kanske är det då man inser att det inte var en så bra "relation" man hade till den personen ändå. Eftersom vilken kompisslutar prata med än bara sådär? Synd att man ska behöva sumpa så många bra kontakter bara för att killar är så.. så... korkade.

Säger dock inte att alla killar är såhär. Och tjejer kan nog vara likadana dom med, vad vet jag. Sen så känner ja faktiskt killar som jag har (enligt mig) en väldigt bra kompis-relation till.

Sämst inlägg men skit samma.

Kommentera inlägget här :