the thoughts that I'm left with is making such a mess

Händelselös dag.

Camillas Boyfriend Jesper skickade sms till mig klockan 11 i "morse". Camilla som tvingat han att hetsa på mig antagligen, smickrande.
Jag svarade inte, sov vidare till 12...

Sedan ringde galningen C och frågade om jag skulle med in till staden. Dom hade lite bråttom och jag var nyvaken så jag stannade hemma, kände inte för att stressa plus att jag var in dit igår. Måste försöka håll tätt i plånboken ett tag framföver också, kanske bra att undvika massa affärer då..

Så mig gjorde det inget.
Har inte gjort allt för mycket idag.
*Suttit och läst massa bloggar.
*Läst lite bok (Mari Jungstedts - Den mörka ängeln, älskar hennes böcker!)
*Gjort rent altantaket med mamma, vilket ledde till lite vattenkrig oss två emellan. Haha.

Camilla ringer och hetsar på att jag ska komma på något att göra.
Jesper kom ju till henne idag, kan hon inte bara vara nöjd och belåten över det. Det hade jag varit, riktigt nöjd. Inte om Jesper kom, men alltså ni fattar..

AAAHHHHHHH, det är inte lätt alla gånger.
I got a bad feeling about this.

Kommentera inlägget här :